Recenzie (54)
Jedz, modli sa a miluj (2010)
Napriek velkym ocakavaniam som bol sklamany, feministicka nuda. Postava Richarda Jenkins napisana naozaj zle. Postava Chaviera Bardem napisana skvele a jeden z mala svetlych bodov filmu. Za usek filmu v Rime by si to mozno zasluzilo slabsie 3 u mna. Kazdopadne nechcem nikoho odradit, chodte si to pozriet, sto ludi sto chuti. A kniha je vraj skvela.
Pokrvní bratia 2 (2009)
+1* za rofl sequence
Horúce pozdravy z Paríža (2010)
priblizne prva polovica filmu 4, druha 2, priemer 3
Dokonalý únik (2009)
az na scenu s Woodym from India vyborne
Kamoš za všetky drobné (2009)
Na to ze to je mainstreamova hollywoodska komedia ma to prijemne prekvapilo. Dobry namet, svizne napisany scenar, dobra volba hercov.
Gomora (2008)
Po precitani knihy vam bude jasne ze sa z toho film robi tazko, tak to aj dopadlo...
Posledný škótsky kráľ (2006)
Forest zahral vyborne, Lima to vystihol.
Gran Torino (2008)
Too overrated
Česť a sláva (2008)
Mainstreamovy hollywoodsky thriller, ktory bol imho nakruteny podla http://www.csfd.cz/film/70084-shield-the/ (kamera, brutalita, krivi policajti).