Recenzie (603)
Najväčší showman (2017)
Až na ten hrozný, postmoderný tanec a spev v štýle ,,rozdrapí ma" to bolo pôsobívé
Kdo to ví? (2016) (relácia)
Slovenská verzia mi je z neznámych dôvodov nesympatická. Táto je skvelá.
Brloh (2017)
Milujem, keď sú ľudia v strednom veku vulgárni.....a toto ani nemalo blbý dej.
Musím tě svést (2002)
Tak odfláknutý český film.... všetko odfláknuté, len to herectvo bolo aké-také. Absolútne nevyužitý potenciál.
Čierny panter (2018)
Nadpriemerný origin (je to vôbec origin?)...veľmi estetické, dobre zahrané - možno až príliš oduševnelé (princeznej chýbal malý kúsok do Wesleyho Crushera).avšak jedno mi vŕta hlavou...prečo black panther? prečo nie wet aquaman, prečo nie patriotic captain america?
Ministri (2018) (seriál)
To v tejto krajine fakt ľudia nerozumejú satire?!
Lásky jednej plavovlásky (1965)
Rodinu a deti - to si musíte zasloužit, soudružky! Takže takto boli ženy rovnoprávne v žiarivom červenom raji.....
Kráľovná Viktória (2016) (seriál)
Menej protivné než Panstvo Downton - a paradoxne - menej snobské.
Vidláci vo veľkomeste (2016)
Podarená talianska bláznivina o ,,malých ľuďoch", ktorá je tak sympatická, že sa treba, napriek mnohým slabým vtipom uchechtávať a myslieť na to, že byť nimi, inak by ste to nespravili.....
Mama (2013) (seriál)
Dve baby na mizine sú v tomto prípade matka s dcérou. Nerušte ich demoláciu bludných kruhov.