Recenzie (603)
Základka - Sborovna (2012) (epizóda)
pomerne slabá groteska, ešteže to herci s tým scenárom nevzdali po prvých minútach
Jedeme na teambuilding (2023)
Je to řachanda v bio local gmo free bujónovej kocke a rovnako ako bujón, niekto ho nemôže ani cítiť a niekto ho ľúbi, varí a s láskou konzumuje.
Cigareta Maca Friče (1965) (TV film)
Takže tu začali televízne rozhovory plné veselých historiek z nakrúcania. Kus histórie na nezaplatenie.
Hyperdrive (2006) (seriál)
Oproti staručkému Quarkovi je to proste ťažkopádne, ale stále je to tradičný britský špás. VO VESMÍRE !
Asteroid City (2023)
SPOILER : Áno, nápad to bol pošahaný, no v tomto filme je skoro všetko, čo milujem : roadrunner, mid-century v Amerike, vedci, púšť, sympatickí ufóni, uveriteľné charaktery.
Hlas lásky (2020)
Tento film je naozaj lepšie pozorne počúvať než pozorne sledovať.
Podfuk za všetky prachy (2020)
Za tú potitulkovú scénu dávam hviezdičku naviac. Také filmy by sa mi aj páčilo vidieť....
Hořký svět (2022) (seriál)
Pohoda, klídek, ležáček. Prečo my nevieme točiť takéto príjemné seriály ?
Každý milión dobrý (2016) (TV film)
Mala to byť mravoučná limonáda o peniazoch a rodine.......ale nakoniec z toho bola riadna emočná víchrica !
Láske na stope (2001)
Tento film mal úžasnú drzosť naťahovať diváka ako karamelku nehovoriac o tom, že to bol jeden z mála filmov vlastne bez výrazne zápornej postavy, ktorá by trápnou malichernosťou bránila čistej láske.... nič pre tých, tkorí kričia na postavy na plátne, aby urobili rozumnú, správnu vec. Ako oddych k horúcemu nápoju a hnusnému počasiu super.