Posledné recenzie (40)
Jiný život (2019) (seriál)
Sklamanie. Zatial najhorsi scifi....ak sa to tam da vobec zaradit, ktory som videla. Velke ocakavanie, bublina splasla.Nelogicke chovanie,zbytocne odbocky a nie velmi sympaticke postavy. Cele zalozene na hlavnej hrdinke, ktora tiez posobi grotesne.
Sin City: Ženská, pre ktorú by som vraždil (2014)
Obavala som sa, ze to bude horsie, prezila som. Dej sa vliekol, oci sa vizualne pokochali (hlavne vsadepritomnymi prednostami Evy Green...ta vo filme bola viac vyzlecena ako oblecena, dala tomu taky nadych kozatosti :-D) Na platne, pre oci, vyborne, inak nuda. 69%
Chlapčenstvo (2014)
Tohto rezisera naozaj mozem a film je presne jeho vizitka, klobuk dole natacat film tolke roky, ale oplatilo sa. Pekne znazornenie toho ako plynie zivot. Patricia & Ethan & Ellar vyborna trojka. Spokojnost. Urcite odporucam, kto pozna rezisera, nie je o com ;-) [89%]