Recenzie (137)
Gulliverove cesty (2010)
Až na to herecký obsazení je to hrozná hovadina.
Fotri sú lotri (2010)
De Niro má stále páru, a tak opět Fockery zachraňuje.
Skús ma rozosmiať (2011)
Výborná komedie. Hlavně Nicole Kidman parádně zabodovala!
Pobrežné lýtka (2000) (seriál)
Taková blbost, až se tomu musí člověk smát.
Tri dni k slobode (2010)
Super! Škoda jen toho dementního českýho dabingu, ve kterým Russell Crowe mluví jako pětisetkilový bastenorista po operaci hlasivek. Určitě je lepší shlédnout v originále.
Kancl (2005) (seriál)
První série vypadá jako špatná kopie britské verze, ale pak se naštěstí vše změní a je z toho výborný seriál.
Něco jako komedie (2010)
Komedie to tedy moc není.
Rivali (1996)
Taková reklama na Subway...
Sucker Punch (2011)
U tohohle filmu může divák udělat v zásadě jen dvě chyby. Za prvé, pustit si film s dabingem a ne v originále. Za druhé, nepustit si Extended verzi.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Super! Výborná kamera, skvělá animace a brilantní příběh. A jednoznačně nejlepší Powellova práce.