Recenzie (13)
Americký ninja 2 (1987)
Ze začátku tak slibné ale nakonec to zklamalo na celé čáře. Amaterské bojové scény a nakonec ty ninjové. Na 1 hvězdičku to nemá. Hodnotím odpadem!
Karateci Kız (1974)
Ta scéna jak ten padouch s zvláštním vousem (nebo něčím jiným já nevím :D) umírá 3 minuty je vážně epická :D měli by udělat remake!! :D
Sila úderu (2006)
edit: Po letech měním hodnocení, Seagal je strašnej herec.
Tajný agent (1997)
Akční oddechovka.
Cesta smrti (2010)
Tento film se mi hodně, hodně, hodně líbil. Podle mě jeto snad další nejlepší film od Stevena Seagala. Hodnotím 5*
Hľadá sa Nemo (2003)
Pohádka mého dětství. Nejlepší animák od Pixaru.
Blade (1998)
Super film
Smrtiaca zbraň (2008)
Obrovský kek.
Rambo (1982)
Nejlepší díl z celé té série. Ani po těch letech to neztratilo svůj šarm.
Levie srdce (1990)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů od JCVD. Srdcovka