Recenzie (71)
The Stylist (2020)
Filmy "jsem smutý/á a tak zabíjím lidi" nemám ráda. Hlavně proto, že tam není nic zajímavého ani překvapivého.
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
„Jak šťastný čisté vestálky osud, jež na svět zapomíná a svět na ni též, mysli neposkvrněné věčný svit, modlitba každá vyslyšena, vzdala se přání veškerých...“ Společně s 500 dní se Summer je pro mě Věčný svit nejlepší vztahový film.
Sanctuary: A Witch's Tale (2024) (seriál)
Velké "meh". Mytologie slabší než v "Motherland: Fort Salem", což by solidní detektivní zápletka mohla zahránit - nicméně ta tu není. Pachatel je jasný od začátku a na postavách vám vlastně nezáleží.
Nič v zlom (2023)
Žádný vtip, jen pustý cringe. Zajímavé jsou jen ty scény, co se nesnaží být vtipné.
Marrowbone (2017)
Líbilo, jen to mohlo být trochu kratší. A bohužel dabing byl pekelný.
Zlo si umí počkat (2023)
Tak to byla pecka. Jediné, co mě vadilo bylo, jak hlavnímu hrdinovi první polovinu filmu nikdo nevěří, ač posledlost je něco, co zde přiznaně existuje.
V zajatí zla (2023)
Jak píší jiní: až do poslední třetiny nejlepší věc roku. Zejména kvůli výkonům Lizzy Caplan a Antonyho Starra. Zbytek mě zklamal a lustrovala jsem při něm Insta.
Zabitie posvätného jeleňa (2017)
Já vám nevím. Trvá padesát minut, než se začne něco dít a stojické chování postav bylo pro mě nesnesitelné.
Potvora (2016) (seriál)
Hvězdička navíc za hot priesta v podání Andrew Scotta.
Old Boy (2013)
Všechno, co bylo dobré na původním filmu, je tady vykucháno. Hrdina je zase hrdina bez chyby, nikdy nedostane na kokos a závěr je taky vyloženě "správňáckej". Chybí černý humor a šokující momenty.