Recenzie (71)
Wednesday (2022) (seriál)
Boží! Kéž bych byla puberťačka v této době, kdy se točí nová Sabrina (bez hudebních čísel) a Wednesday. Vtipné, úderné, temné, hravé... a casting je boží.
The Rocky Horror Picture Show (1975)
Nejdivnější erekce v mém životě - a to nemám penis.
1899 (2022) (seriál)
LOSTy na lodi. Předvídatelné od začátku do konce. Stejně jako Dark.
Asistentka (2019)
Pracovala jsem jako asistentka a po shlédnutí tohoto filmu, moje PTSD dostalo další PTSD.
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Velmi pěkná mytologie napasovaná na Bibli, ale jinak nejslabší Flanagan ever.
Monstrum (2022) (seriál)
První dva díly mě držely, pak se děj začal táhnout. Kdyby seriál měl třeba 6 dílů a ne 10, popsal by mysl Dahmera stejně dobře a nezanechal by pocit nastavované kaše. Nicméně epizoda 6 mě zlomila srdce, takže se přikláním ke čtyřem hvězdám.
Rod Draka - Potomci draka (2022) (epizóda)
Na GoT mě bavila nepředvídatelnost, více dějových linek a více zajímavých postav. Na Rodu draka není nic nepředvídatelného, sledujeme vlastně jen jednu linku a Rhaenyra je nezajímavý, rozmazlený spratek. Incest? Raději si pustím něco na pornhubu.
Prolhané krásky: Prvotní hřích - Kapitola první: Týden školního ducha (2022) (epizóda)
Po hloupých Perfekcionistkách, příjemné překvapení ve stylu Vřískotu nebo Slasheru - což je můj šálek oddechové kávy. Zkoušela jsem si znova pouštět původní PPL a už jsem na to asi moc stará = jsou hloupé a překombinované. Už v 10 Things I Hate About You (což je mega devadesátková romantická komedie) řeší, že v osnovách je málo ženských a černých autorů. Pokud se nedokážete srovnat s tím, že doba je jinde, prosím vraťte se k vinylu a nekomentujte současnou tvorbu. Děkuji.
Slasher - Slunovrat (2019) (séria)
Podmanivé barvy a neony. Zajímavá práce s prostředím.
Chapelwaite (2021) (seriál)
Dala bych čtyři hvězdy, ale dávám plný počet z čiré radosti, že kvalitní gotický horor pořád vzniká.