Recenzie (184)
Legenda o Kolovratovi (2017)
Music by Serj Tankian!
Gomora (2014) (seriál)
Určitě jeden z nej serošů co sem kdy viděl!
Blade Runner 2049 (2017)
Pure Masturbing!!!
Vabank (2001) (relácia)
Slávek co všechny zbourá prostê ví jak na to!
DO-RE-MI (1998) (relácia)
Modrý princ co chlasta Iron,pár skleniček Pavel Trávníček,šukezni prcina princezna Sabinka a megaveleještěří kràl Sláveček! Já prostě nemůžu jinak.....sedůůůům!!!
Kolotoč (1996) (relácia)
Vobčas někdo tu učesanou prdel rozčesal ale jinak vždy sportovně naladěna byla tato bujná hříva...
Rande (1997) (relácia)
Pikový král a Veleještěr Slávek Bourák a jeho nekompromisní show plná načatejch kvočen a mourovatejch klučíků!
Doba temna (2016)
Já už ani nevím co psát ktěm Jihokorejskejm filmům pác 90% z nich sou na 5* .......a....tohle....neni...žádná....výjímka!
Logan: Wolverine (2017)
Trošičku zklámání po tom co to tady všichni vyhajpovali do nebes ale určitě nejlepší Wolverine ale né už nejlepší X-menovka ale zase lepší marvelovka takže asi tak!:)
Walker, texaský ranger (1993) (seriál)
Chucku tys byl vždycky pro smích:)