Recenzie (32)
Netvor z hlbín (2006) (TV film)
Neskutočne stupídne, počnúc dialógmi a (ne)logikou, končiac hnusne spracovanou sépiou. A ten "happy end" keď som bol sklamaný, že vôbec niekto prežil, to len zaklincoval. Vie mi niekto rozumne zdôvodniť prečo sa na konci potopila tá rybárska loď? Teda ak sa to dá.
Za nepriateľskou líniou (2001)
Silné 3 hviezdy. Pre mňa celkovo nadpriemerný vojnový film, síce tak trochu propaganda US navy, ale so špičkovými leteckými scénami, a ako poznamenal gouryella, scéna zostrelenia je takmer dokonalá. Záverečné "šialenstvo" síce nepotešilo, ale celkový dobrý dojem z filmu zostal - a na ňom sa hodne podieľal aj kvalitný soundtrack.
Let's Dance 2: Street Dance (2008)
Keďže hip hop ani tanec moc nemusím, nič mi z tohto filmu nezostalo - námet, príbeh, dialógy... za 0. Tí, čo obľubujú hip hop a tanec si môžu pridať 1,5 hviezdičky.
Pokémon (1997) (seriál)
Nakoľko som ročník 91 a vlna pokémonov ma zasiahla v tom najbezbrannejšom veku, tak si dovolím preniesť sa do môjho detstva a ohodnotiť tento originálny a roztomilý seriál (a celkovo kult) nie menej ako rovnými 4 hviezdami. Tie odpady si to skutočne nezaslúži. Hodnotím prvú "generáciu pokémonov" - ak to tak môžem vzhľadom na seriál nazvať.
Knight Rider (1982) (seriál)
Podobne ako pri Kobre 11 - kompromis medzi kvalitou a nostalgiou - rovné 3 hviezdy
Kobra 11 (1996) (seriál)
Rovné 3 hviezdy. Moje hodnotenie je kompromisom medzi dojmom, aký vo mne zanechal seriál ešte z čias keď som bol malý a doslova som ho žral (5*), a súčasnou reálnou úvahou nad celkovou kvalitou seriálu (1-2*). Komplet mám pozretých len niekoľko prvých sérii, tie neskoršie už začínajú s kvalitou klesať a tie úplne posledné som ani nevidel.
Zastavte Cartera (2000)
Mne sa film páčil, Stallone do role nekompromisného Jacka Cartera sadol a prišiel mi ako neskutočný frajer, s tou jeho berettou, oblekom a kamenným výrazom. Od takýchto filmov veľa neočakávam, a dostal som viac ako som očakával. Takže slušné 4 hviezdy
Posledný samuraj (2003)
Rovných 5 hviezd. Priznám sa, že tento film bol pre mňa prvým impulzom k neskoršiemu intenzívnemu štúdiu japonskej histórie, psychiky, náboženstva, filozofie a bojových umení. Vyzbrojený s týmito poznatkami mi dnes Posledný samuraj pripadá veľmi zjednodušený, romantický a miestami až akoby neznalý témy ktorú spracúva. Je to však veľkolepý film s vydarenou hudbou a krásnymi prostrediami, Tom Cruise nič nepokazil a film skrátka boduje po všetkých stránkach.
Panelák (2008) (seriál)
Kedysi, ešte ako malý zasran som sa smial nad tým, že my Slováci nemáme žiadne seriály. Teraz sa už len ticho hanbím.
Susedia (2006) (seriál)
Kedysi, ešte ako malý zasran som sa smial nad tým, že my Slováci nemáme žiadne seriály. Teraz sa už len ticho hanbím.