Recenzie (1 031)
Taxikár (1976)
Stará klasika, ta se nevochodí ;o)
Rok, ktorý zmenil planétu Zem (2021)
Úžasnej snímek dávající naději....
Môj najlepší priateľ (2006)
Po včerejší hrůze moc miloučký :o) 70% si to určitě zaslouží
1BR (2019)
Nesnáším horory, ale tohle mělo i hlubší myšlenku.
Pevnost (2017)
Taková průměrná bitka, ale pěkně vykreslené postavy protagonistů...
Nikto (2021)
Výborná akční komedie na téma ruské rulety :DD
Brian Banks (2018)
Very good!
Špinaví, prehnití grázli (1988)
Prima zábava ;o)
Nezvaný hosť (1994)
Lehké, milé, stravitelné :o)
Calibre (2018)
No raubírna šílená, s tím bych nechtěl žít....