Recenzie (744)
Fallout (2024) (seriál)
Začátek nadějný, postupně začalo nudit a pak už to byla úplná pitomost s otravnými postavami. A to jsem fanoušek už od Fallout 3.
Stíny v mlze - Poslední naděje (2024) (epizóda)
Slušná epizoda. A že ta ženská, co si našel mladej Černej , ale je partie, co?
Konštelácia - Tieto kúsky si ukladám proti svojej skaze (2024) (epizóda)
Čiré peklo, nuda, vata a totální zmatek.
Konštelácia (2024) (seriál)
Totálně zmatená pitomost, která už v základu staví na zcela nesmyslných predpokladech. Kvantová superpozice se týká elementárních částic a jednotlivých atomů,, nikoliv baryonové hmoty. Chápu, že jde o jakési scifi, ale toto je vyprávěno tak zmateně, že nedává smysl. A to nemluvím o totálně otravné hlavní postavě a její neméně otravné dceři.
13. komnata - 13. komnata Martiny Navrátilové (2007) (epizóda)
Martina je skvělá. Jo a uživatel kingik je #$&@*!
Kuratorium (2022) (TV film)
Skvělý dokument o zcela přehlížené kapitole naší historie. Za komunismu se soudruzi tvářili, že za války bylo 90% Čechů v odboji, realita byla poněkud jiná. Děkuji tisíckrát Gabčíkovi s Kubišem za jejich útok na Heydricha, bez nich bychom mohli být na potažené straně.
Cesta von - Lullaby (2023) (epizóda)
V tomto díle se stalo, že se Kristi, dosud sympatická, hezká dívka, dala ostříhat a vypadá hnusně.
Cesta von - Season 2 (2023) (séria)
Nastavovaná kaše, která nikam nevede a jen se nimrá v nudných postavách.
Vraždy: New York (2024) (seriál)
Podprůměrná přehlídka mluvících hlav, jejíž stopáž by se, po vypuštění mnoha opakujících se banalit, mohla snížit na polovinu.
Konštelácia - Cez zrkadlo (2024) (epizóda)
Totálně zmatená slátanina, která nedává smysl ani když zapojím veškeré své znalosti kvantové fyziky. A to tomu vyčítám nejvíc, tento blábol nemá ani nejmenší vědecké, byť třeba teoretické, opodstatnění. Kvantová provázání nefunguje ani v nejmenším tak, že by zjevovalo hmotu a vytvářelo paralelní realitu.