Recenzie (747)
Hokusai: Stařec posedlý malováním (2017)
K nezaplacení vidět Davida Hockneyho říkat, že není tak dobrý jako Hokusai. Málokdo byl tak dobrý a tak skromný jako velký mistr.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Jako dobrý, ale čekal jsem, že kluci nakonec jsem zasunou a to i Tomáš. Hnědý poplach!
9-1-1 - Pomoc neprichádza (2018) (epizóda)
Scéna, kdy policejní seržant Athena donutí obchodníka prodávat se slevou 50% jako by vypadla z agitační příručky KSČ. Šílené.
Fallout (2024) (seriál)
Začátek nadějný, postupně začalo nudit a pak už to byla úplná pitomost s otravnými postavami. A to jsem fanoušek už od Fallout 3.
Stíny v mlze - Poslední naděje (2024) (epizóda)
Slušná epizoda. A že ta ženská, co si našel mladej Černej , ale je partie, co?
Konštelácia - Tieto kúsky si ukladám proti svojej skaze (2024) (epizóda)
Čiré peklo, nuda, vata a totální zmatek.
Konštelácia (2024) (seriál)
Totálně zmatená pitomost, která už v základu staví na zcela nesmyslných predpokladech. Kvantová superpozice se týká elementárních částic a jednotlivých atomů,, nikoliv baryonové hmoty. Chápu, že jde o jakési scifi, ale toto je vyprávěno tak zmateně, že nedává smysl. A to nemluvím o totálně otravné hlavní postavě a její neméně otravné dceři.
13. komnata - 13. komnata Martiny Navrátilové (2007) (epizóda)
Martina je skvělá. Jo a uživatel kingik je #$&@*!
Kuratorium (2022) (TV film)
Skvělý dokument o zcela přehlížené kapitole naší historie. Za komunismu se soudruzi tvářili, že za války bylo 90% Čechů v odboji, realita byla poněkud jiná. Děkuji tisíckrát Gabčíkovi s Kubišem za jejich útok na Heydricha, bez nich bychom mohli být na potažené straně.
Cesta von - Lullaby (2023) (epizóda)
V tomto díle se stalo, že se Kristi, dosud sympatická, hezká dívka, dala ostříhat a vypadá hnusně.