Recenzie (747)
Kolja (1996)
A vlastně jaký jiný porevoluční film by toho jejich Oscara měl dostat? Snad ještě Obecná škola,která je ale méně srozumitelná pro zahraničí.
Zúfalci (2009)
Vůbec to nebylo špatný tak, jak tu mnozí tvrdí. Chvílemi jsem se dost bavil a ani chvilku nenudil. Monology postav byly ujetý, ale zábavný. Hodně jsem se zasmál. Tři a půl.
Homár (2015)
Smrtící a nudná kravina.
Kamataki (2005)
Zajímavé na tomto filmu mj. je, že keramické práce, které jsou zde vidět, jsou dílem Shiho Kanzakiho, velmí významného japonského keramika, skutečného mistra, jehož díla se podávají za tisíce dolarů . Film sám o sobě je ale, ač má všechno, co bych si od podobného filmu představoval, poměrně zdlouhavý a pomalý a hlavního hrdinu hraje poměrně nesympatický typ herce. To Tatsuya Fuji, to je radost se dívat.
Tajomná žiara nad Pacifikom (1980)
Vlastně dost kravina, která má vysoké hodnocení jen proto, že mnozí z nás ji viděli v kritickém věku okolo 15 let z půjčené videokazety jako velkou vzácnost ze Západu. Tehdy zážitek, který v mém případě překonalo jen sledování Dobyvatelů ztracené archy na dovolené v Jugoslávii v roce 1985.
James Bond: Spectre (2015)
Usnul jsem.
Ohnivé kura (2016) (seriál)
Má smysl tohle ještě jakkoliv komentovat?
Mikro-príšery (2013) (seriál)
Dokonalé.
Všiváci (2014)
Pane Bože, proč??? Krystalická demence nejhrubšího zrna. Neviděl jsem mockrát v životě něco horšího. Peníze spláchnuté do kanálu.
Gomora (2014) (seriál)
Gomora aneb příběh úpadku gangu italských bílých cikánů. Lůzoidní gangsteři z tohoto seriálu postrádají jakékoliv charisma, co jim ovšem nechybí, je uvěřitelnost.