Recenzie (572)
Nehanební bastardi (2009)
Boží!!!!!! Kdyby mi bylo zase 9, řeknu v tehdy akčním stylu mroží!!!! K tomu není co dodat víc, než že to ryc a ryc.....tatatatatata - a pak taky ty holky a němci, no vůbec....zupa!
G.I. Joe (2009)
...no tohle tedy byla fatální pytlovina...ale zase to pobavilo tak, jak mělo...(obzvlášť, když se člověk směje i ve zdánlivě fatálních situacích). Navíc mi to osvěžilo zeměpiš, protože jsem do té doby ani netušila, jak rychle mohu být z Karlína na Eiffelovce.
Bronson (2008)
Hardy je skvělej, Bronson o něco méně. NA hodinu a půl se to v některých momentech příliš vleklo. Nechápu, jak to někdo mohl byť vzdáleně přirovnat k Mechanickému pomeranči. V každém případě skvělá hudba a výtvarná stylizace. Cvokhaus s tou obrovskou prázdnou místností byl nezapomenutelný...
Verejní nepriatelia (2009)
...nemohu se zbavit dojmu, že filmu na můj gangstersky specifický vkus zkrátka něco chybělo...takže za plný počet to nebude.
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
Rozhodně nejslabší Harry ever. - zbytečně natahovaný děj. Chápu, že omladina musí řešit, kdo s kým a kde (a taky kdy...). Ale aby to zabralo celý film a jedinou akcí bylo Brumbálovo pití lektvaru... No totok?! To tedy není eremi. Uvidíme, jak to vynahradí druhým dílem.
Doba ľadová 3 (2009)
... řídké vtipy, vyčerpaný námět s prodlouženým uvolňováním - jako Celaskon, akorát ty účinky nejsou tak očividné...
Wrestler (2008)
...hodně překvapivé, srovnám-li to s předchozí tvorbou Aronoffskeho. Nicméně překvapení jedině pozitivní. Skvělý film, ve kterém zřejmě Mickey Rourke hodně vycházel sám z vlastní zkušenosti...
Hancock (2008)
...mno, slibný začátek, devastující konec... Celkově koukatelné jen pod podmínkou, že se divák předem "povzbudí"...
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
...kniha super, film velmi dobrý...knoflíky přesvědčivé:-)!
Terminator Salvation (2009)
...řekněme si to narovinu, čekala jsem opravdu o něco více. A navíc, to klišé na závěr, že by o něj divák mohl zakopávat...tfuj, že se nestydí...