Recenzie (572)
Malý Rambo (2007)
...příjemné, odpočinkové a dojímavé vyprávění o dvou chlapcích, kteří se z nepřátelů stali pokrevními bratry a nakonec spolu natočili film... i slza ukápne...
Planéta Zem - Season 1 (2006) (séria)
David Attenborough, můj oblíbenec a skutečný znalec .... "Jedině tak se můžeme dozvědět něco o přírodě a jejích tajemstvích..."
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Sheldon rulez!!
Aféra Thomasa Crowna (1999)
...nechápu, jak jsem mohla zapomenout na tenhle film....
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Být to klasický akční film, dát tomu dozajista 4 hvězdy...ale takhle zkrátka nemohu jinak... Tohle měl být totiž Bond, James Bond. Místo toho to byl sice velice dobrý a akcí nadupaný film, ale nějak mi tam chyběl Jamesík, jeho suchý humor, více jak 10 minut novotou zářící automobilíček a v neposlední řadě také lámání srdcí... M tam pak působila už jen jako připomínka toho, že to je vlastně bondovka. Víte, že už si na ní někdy ani nevzpomenu?
Horšie ako smrť (2007)
Stará dobrá anglická komédie...
Kozí príbeh - Povesti starej Prahy (2008)
...i přes evidentně velkou snahu grafiků a animátorů mne nepřesvědčil ani zhůvěřilý příběh, natož pak výtvarné pojetí v čele s macatou Mácou. Škoda...
Tropická búrka (2008)
Nemám obvykle v lásce parodie, ale tahle mne jaksi zaujala... Řečeno filozificky především svou svébytností...a pak taky ta umělá krev s krevní příchutí...
Než sa diabol dozvie, že si mŕtvy (2007)
Výživné a hutné jako hovězí bujón!
Wall-E (2008)
Robotí příběh, aneb jak chudý Wal-e ke štestí přišel... hezké...:-)