Recenzie (787)
Tides (2021)
Velice zajímavě a komorně zpracované postapo. Ze samotného světa nic moc nevidíme, protože je skryt v oparu, ale chápeme podstatu toho, co se stalo. Jedná se vlastně jen o další varování, co nás čeká, pokud nepřiložíme ruku při záchraně planety.
Creep (2014)
Moc fajn bezrozpočtový, nezávislý film. Je to tak parádně úchylné, že si to zaslouží ocenit.
Trol (2022)
Moc hezká pohádka z norské mytologie s hlubokým ekologickým podtextem. Něco ve smyslu: zničíme cokoli, ikdyby to bylo poslední svého druhu.
Devil Beneath (2023)
Film samotný je poměrně hloupý, s mizerným scénářem a zmateným dějem. Ale jako vždy si mě ukradla mytologie Austrálie a její příroda. A ty dvě hezký holky taky.
Serenity (2005)
Naprosto úžasná sci-fi, která udělala parádní tečku za Firefly. Pro ty kdo neviděli Firefly, může být Serenity trochu matoucí.
Willy a kúzelná planéta (2019)
Naprosto tuctová a předvídatelná pohádka. Na to aby to bylo jen pro děti tomu chybí nějaký smysluplný příběh a aby to bylo jen pro dospělé, kteří si uvědomují tu nudu při čekání na záchranu, je to příliš dětské. Závěr je ovšem hustý a řekl bych, že pro děti příliš smutný.
Vláda ohňa (2002)
Kdysi dávno jsem četl knihu na podobné téma a na film jsem se těšil. Zklamání bylo velice hluboké. Za celou dobu fil,u mi bylo prakticky jedno, co se s postavami stane, nebyl zde ani náznak nějaké atmosféry a ani nějakého smysluplného děje. Škoda, knížka byla skvělá.
V ráji (2023)
Další sonda do budoucnosti lidstva, ale i zrcadlo současnosti, tentokrát v podání Německa. Vynikající nápad, ale od určité chvíle naprosto očekávaná zápletka, skvělé zpracování, výborní herci. Nezbývá než doufat, že takhle to snad nikdy nebude.
Vražedná přání (2017)
Film nápadně připomíná 56 díl Final Destination zkřížený s Wishmaster. Prakticky všechno tyto filmy připomíná.
Vyhladovaní (2017)
Velmi slušná, umělecky podaná zombárna, ze které zůstává pěkně depresivní pocit. Smířenost postav s nevyhnutelným osudem je hmatatelná a těžce ubíjející.