Recenzie (862)
Kameňák 5 (2015)
Penize-Brabec.
Sicko (2007)
Prislo mi to trochu nevybalancovane a malinko tendencni, hlavne ty casti kdy Frantici a Kanadane mluvi o tom co vse maji ve zdravotnictvi "zadarmo". Zadarmo vsak neni nic a cena za "neplaceni" u lekaru je kompenzovana vysokymi odvody, zejmena ve Francii, coz Moore vubec nezminuje. I tak ma dle meho nazoru tak z 80 % pravdu.
3 Idiots (2009)
Dokonale originalni a do detailu vymazlena komedie s nadechem indickeho muzikalu. Vyborny!
My deti zo stanice Zoo (1981)
Knizka o poznani lepsi. Vyber hlavnich postav byl tragicky.
Dobrú noc, mami (2014)
Slusny thriller...
Lepší svet (2010)
Moc dlouhy...
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Pekny film, remeslne dobre zvladnuty ovsem me film trochu nudil.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Výborný. Jen pořád nemohu pochopit smysl té ohnivé elektrické kytary.
Mission: Impossible 5 (2015)
Jednoznačně nejlepsi dil.
Nočný bežec (2015)
Zcela zbytečný film.