Recenzie (862)
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Zase Hanks a zase za 5 hvězd, jak ten to dělá ...
Marcela (2006)
Jeden z nejkrutějších skutečných příběhů. Po skončení si každý musí uvědomit, že si zas tak špatně nežije...
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Je to kvalitní film pokud ho vidíte v kině. Televize mu škodí, stejně jako Avatar je nutná dokonalá vizuální projekce.
Dokonalý trik (2006)
Buď jsem to nepochopil, nebo mi to skutečně přijde nesmírně nudné. Třikrát jsem u toho usnul. Asi dobrý, určitě ne pro mě.
Senna (2010)
Bohužel stejný problém jako s filmem "Rivalové". F1 nemusím. Filmy jsou to však kvalitní a koukatelné i pro ty, kteří F1 nesledují.
Útok mimozemšťanov (2011)
Tak strašně jsem si přál, aby vypadl proud... Tvrďáci z US ničí mimozemskou kolonii, která má fluoreskující modrou hubu :-)
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Slabý. Jednička byla ještě docela svižná, ale dvojka jen opakuje ty lepší dějové smyčky z jedničky. Ve výsledku pak jde o tisicekrát recyklovanou vyvražďovačku. Nuuuda.
Prepadovka 2 (2014)
I přes to, že jsem si úvodních 30 minut musel pustit ještě jednou (abych pobral kdo je kdo:-) hodnotím pokračování Zátahu silně nadprůměrně. Kdy má Rama čas mě naučit se takhle prát? Jedna z mála "dvojek", která překonala první díl.
Vlk z Wall Street (2013)
Prehnane obsceni, nudne a zbytecne. Caprio je vsak pan Herec.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů, které jsem kdy viděl. I přes občas docela "ulítlé" opakující se zápletky se jedná o silně nadprůměrně kvalitní seriál. A to všechny 4 série, které prostě nelze hodnotit jednotlivě, jak to tady mnozí uživatelé rádi provádějí. Skvělé herecké obsazení, perfektní Massive Attack, prostě paráda.