Recenzie (3 061)
Flash Gordon (1980)
Klasika která pobaví i po tolika letech.Jen toho týpka co hrál Flashe sem už nikdy nikde neviděl.
Hady v lietadle (2006)
Vůbec nic sem od toho nečekal,ale ten film mě naprosto vcucnul a celou hoďku a půl sem se královsky bavil.Perfektně zvládnutá práce režiséra a skvělý výkon Samuela L Jacksona dávají tomuto filmu pekelně lekající,brutální ale i komickou jiskru.U scény jak týpek jde na záchod a vykoukne na něj trošku jinej had než má v gatích mě celkem zvedala v kině ze židle a ta scéna jak tam spadne ta vobrovská obluda jak z časopisu přítulná příšera je geniální....stim psem bych udělal to samé.Jen mě mrzí malá navštěva v kinech,sedm lidí v kině kam se jich narvou tři stovky mě mrzí.Tupé oddychové béčko,které nemůžete brát vážně,ale máte se jen bavit.Tak se neposerte ;) 60%
Vreskot 3 (2000)
Nejlepší díl celé trilogie.Dokonce se mě po dokoukání nechtělo zvracet jako po shlédnutí prvních dvou.
Jay a mlčanlivý Bob vracajú úder (2001)
Nejlepší film Kevina Smitha. Nestárnoucí humor, tuny popkulturních odkazů, dvacítka cameo rolí a kadence hlášek při které i bez užívání marihuány chcípám smíchy. Srdcová komedie s vynikajícím soundtrackem. 100%.
Zoolander (2001)
naprosto nechápu jak může mít vybíjená,víc procent než zoolander,tohle se mě fakt líbí,konečne se stiller nebál a rozjel to naplný koule.
Otec v sukni (1993)
Tenhle film je absolutně bez chyb.Skvělá komedie a jeden z prvních filmů co sem viděl.
Jurský park 3 (2001)
Nejlepší ze všech tří dílů.T-Rex je tady uplný hovínko.
Merlin (1998) (TV film)
Nato že je to vytvořený pro televizi,je to dost dobrý,řekl bych i na kino.
Stratený svet: Jurský park (1997)
Mě to přijde trošku lepší než první díl,ale zase je fakt že t-rex ve městě?to je jak Godzila
Hviezdna pechota 2 (2004)
No comment.