Recenzie (3 061)
Equilibrium (2002)
I přes fakt že se jedná o lacinou sci-fi,dokáže emočně neskutečně strhnout.Co na tom že scénář je místy až parodie,ale Christian Bale jako měnící se vražedný stroj na obyčejného člověka,to mě strhlo.Po prvních projekcích jsem vynášel film do nebe,ale s odstupem času je vše jasnější,průměrná zápletka,průměrná akce,průměrné kostýmy,průměrná režie,nadprůměrný výkon Balea.... 75%
Batman začína (2005)
Dokonalý restart,podmanivá atmosféra,dokonalá hudba...úžasný Bale,druhý nejlepší Batman...temný Rytíř je proti tomu sračka pro masy.
Americké Psycho (2000)
jak se někdo vyžívá v pojídání pokrmů,či pití alkoholu,či sledování televize,či braní drog,či v naprostém flákání,tak se někdo vyžívá v brutálním zabíjení lidí,vadí vam to snad?mě teda ne!!!!!
James Bond: Casino Royale (2006)
ne,ne a ne!film je to dobrej,plnej skvělejch honiček,bomba přestřelek,umírajících kočiček.dokonce se craigovi daří bejt opravdu vtipně hláškujícím agentem,ale prostě kurva je to jak řadovej akčňák!to nemá s atmosférou 007 nic společnýho.craig prostě nedokáže,nevypadá,nehodí se,blonďatí se!!!!viva pierce brosnan.
Zlodeji z Harvardu (2002)
Debilní film kde pouze exceluje debilní Tom Green.
Fušeri zo striedačky (2006)
Nejlepší film Roba Schneidera,konečně není šílenej on,ale má super nástupce a jejich herecký výkony sou solidní.Dlouho už sem se tak skvěle nebavil,paráda.
Sexi kosť (2002)
Skvělá komedie stavící na šílenostech v podání Roba Schneidera......dostal ste mě seňore.
Nemrtví (2003)
Je to šílený,je to skvělý,je to slabý,je to prostě Australský.
Taxi (2004)
Tohle je ten nejdebilnější remake na světě!!!Ta tlustá kráva jako řidička jako taxikářka je fakt směšná.Jediný co v tomhle trapnym a ubohym filmu ujde sou ty dobrý kundy jako zlodějky.
Šialený Max a Dóm hromu (1985)
Nechápu jak moch Gibson po skvělý jedničce a ještě lepší dvojce natočit takovou slátaninu.Pěkně mě tenhle díl sere a ta celá série se tim uplně posrala.Pro mě prostě tenhle díl neexistuje,kazilo by mě to pocit z prvních dvou dílů.