Recenzie (175)
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
75% Nu není to tak hrozné, uvidím co dvojka.
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
No jo, dvojka HPDH mě ani nesklamala, ale ani neuchvátila. Před dvojkou nebo po prvním dílu jsem si myslel naivně, že do druhého filmu nebude co dát, ale je tomu na opak. mohl to být klidně o dvacet minut delší. Rozhoduju se mezi 3* a 4*.
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
Jsem překvapen kvalitou. Není sice výborná, ale dobrá.
Harry Potter a Tajomná komnata (2002)
Pro mě dvojka nejlepší dílem co jsem viděl... uvidíme
Hlídač č. 47 (2008)
No, námět asi nebyl na začátku (když film byl jen na papíře) špatný, když to převedli na filmové plátno,tak nějak se to rozpadlo. Co mě asi nejvíc vadilo byli herci (krom Roden; Dlouhý) Nejsem násilnické povahy, ale asi bych je popravil. Směr námětu se ubýhal špatným směrem. Válka ve zpomínkách (ty vložky) - co to bylo, myslel jsem, že to člen mé rodiny každých 5 minut přepíná na dokument o 2. Sv Válce, který běží na jiném kanálu. Dvě slabé hvězdy.
Hmla (2007)
Dlouhá stopáž...chtělo, tak o půl hodiny kratší. Začátek cca půl hodiny vynikající, ale co další půlhodina to o jednu hvězdu dolů. Zachraňuje to závěr.
Hore (2009)
Film mě překvapil a nenudil. Pěkné zpracování a nadchla mě výborná hudba. Vřele doporučuji.
Hry bez hranic (1965) (relácia)
Tohle jsem zbožňoval - a zbožňuju - a budu zbožňovat.
Hudson Hawk (1991)
Dám slovo: Galadrielovy...výborně vystihuje můj názor.
Hugo a jeho veľký objav (2011)
Francouzké prostředí, vlakové nádraží, výborná atmosféra, a děj