Recenzie (21)
Star Trek (2009)
Propracovaný scénář s návázností na sérii, sympaticky nacpaný emocemi a seznámením s hlavníma postavama a vzpomínkou na staré dobré serie 60 a 70 let.
Fantastická štvorka (2005)
K totální katastrofě už stačí jen Daniel Radcliffe.
Hard Boiled (1992)
Po zhlédnutí a vypití TeQuili oceňuju regulaci populace za pět hvězdiček :-)
Stroj času (2002)
Knížka byla lepší.
Dvaja pátrači: Spy Kids 2 (2002)
Průměrný filmeček když nemáte co dělat a když už nic můžete přemýšlet co byste mohli dělatv kobce s Alexou.
Ja, robot (2004)
Nic moc, měly tam být nějaké zvrhlé sexuální scény lidí a robotů i když v knížce nic takového nebylo. Bičování, stáhnutí z kůže nebo pár pervézních scén přesto tam byly docela dobré hlášky, pár dobrých akčních scén ale výsledek byl nějaký divný, knížka byla super.
Je treba zabiť Sekala (1998)
Skvělý filmeček!
Doktorská pohádka (1982) (TV film)
Animovaná byla lepší.
Baby to chcú tiež 2 (2004)
Nudné navázání na nic, nebýt šukézních hlavních představitelek a inspirativní bondage šel bych hned na pivo.
Slimáci (1988)
Mohlo to být krvavější, více hnusnějších scén.