Obľúbené filmy (10)
Armageddon (1998)
Sex v meste (2008)
At si rika, kdo chce, co chce, ja ctyri hlavni hrdinky zboznuju....Libi se mi jejich pribehy, moda, ktera ve filmu vede a take vsechny osudy, se kterymi se setkavame....je to o normalnich zivotech....vztahy nejsou jednoduche a v tomto filmu je proste predstavuji takove, jake jsou....nemluve o tom, ze se bavi o sexu otevrene....hlavni hrdinka se mne osobne libi a herecke obsazeni je za me celkove super
Sex v meste 2 (2010)
Matilda (1996)
Titanic (1997)
Fakjú pán profesor (2013)
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Kľúč (2005)
Jeden z mych nejoblibenejsich filmu. Az na konci cloveku dojde, jak uzasny ten film je. Moc se mi libi ten napad i realizace. Herecke obsazeni mi sedlo. Misty to bylo lekaci, ale ne moc. Pro me naprosto nepredvidatelny film s prekvapivym koncem.
Rocky (1976)
Tak todle je ma srdcovka. Mlady Rocky me pohltil a dostal. Sylvestr je zkratka borec. Film je napinavy, provazany neznymi zacatky Rockyho a jeho budouci pritelkyne....I kdyz je to o drsnem sportu, jako je box, tak to neni podano drsne, surove a nekoukatelne. Navic je to provazano zajimavyma lidskyma pribehama. Hudba je skvela, hlavne nejznamejsi hlavni znelka. Za me super.
Stánek s polibky (2018)
Miluju romanticka klise, i kdyz si myslim, ze tento film mezi ne uplne nepatri. Velmi zajimavy napad. Herecke obsazeni promyslene. Hlavni dvojice si sedla. Tesim se na druhy dil. :)