Recenzie (222)
Láska na první pohled (2023)
Vypadalo to do půlky vážně nadějně. Ale nakonec ten skvělý nápad zazdili. Škoda.
Povedz to psom (2022)
Jak to muze mit tak malo procent? Naprosto skvela legrace. :) Pro vsechny pejskare i nepejskare. :)
Upírske denníky - The Dinner Party (2011) (epizóda)
Ortoklasí mýdlo je nejvíc. 😂
Elementy (2023)
Dokonalý animák. Pro děti i dospělé.
Upírske denníky - Katerina (2010) (epizóda)
Bonnie začíná být super.
Upírske denníky - Founder's Day (2010) (epizóda)
Až na tu Bonnie. Ta mi pije nehorázně krev.
Super Mario Bros. vo filme (2023)
Je boží zjistit vztahy hrdinů z oblíbené hry. Za mě must have animák. :)
Rýchlo a zbesilo 10 (2023)
Prostě Rychle a zběsile. Nedovedu si bez dalších dílů představit život. :)
Magic Mike: Posledný tanec (2023)
Nostalgie, super herci, ale to je tak všechno. :)
Avatar: Cesta vody (2022)
Lepší než jednička. Skvělá práce.