Recenzie (222)
Neboj sa, zlatko (2022)
Tohle se teda až na herecké obsazení nepovedlo. Nepochopila jsem. 🤷♀️
Kde raky spievajú (2022)
Jsem nadšená. Herci super, děj seděl s knížkou, až na drobné detaily. Nelituju, že jsme na film šli do kina. Zážitek byl parádní.
After: Puto (2022)
Nechapu, co chtej strcit do dalsiho dilu, ale necham se rada prekvapit. Kazdopadne knihy se drzi.
Jurský svet: Nadvláda (2022)
Spousta napadu, bohuzel bez vyuziti potencialu. 3 hvezdy za krasne dinosaury, lekaci sceny a stejne herce. Napad s holcickou vedkyne byl top.
2 srdce (2020)
Příběh podle skutečnosti u kterého jsem si pobrečela, i přesto, že jsem se snažila držet. No nic. Zážitek stál za to. :) Dvě dějové linky byly skvělým zpestřením.
Buzz Lightyear (2022)
Tak jsem si i pobrečela. Dojemný, krásně vymyšlený, příjemná hudba. Dětem se také moc líbil. Rakeťák je prostě třída. :)
Jak se staví sex room (2022) (relácia)
Boží nápad. :)
Pýcha a přemlouvání (2022)
Neurazí-nenadchne. :) Dávám 3* za tu dobu. Miluju ji. :) Promluva hlavní hrdinky k divákům byla opravdu frustrující.
Láska & gelato (2022)
Krásný příběh plný tajemství. Super herecké obsazení, hudba i prostředí. Vše doplněné o lákavé italské jídlo, na které dostanete okamžitě chuť. :)
Námesačníci (2021)
Rozhodně jeden z horších animáků. Nápad dobrý, ale potenciál příliš nevyužitý.