Recenzie (12)
LOVEnie (2019)
Hvězdička za Jaroslava Plesla.
Logan: Wolverine (2017)
Osobně bych byla radši, kdyby byl Hugo o polovic bohatší člověk, protože té krve tam na mě bylo až moc. Je to asi jako, když si objednáte špagety s kečupem a někdo vám s dobrým srdíčkem toho kečupu dá krapet víc. Stane se z toho taková červená břečka. Jinak ale supr.
Ordinary World (2016)
Ruku na srdce...všichni jsme na to koukli kvůli Billiemu a Billieho tam bylo požehnaně. A teď tu druhou ruku na srdce...mám pro toho pána slabost. Hvězdička za obsazení Billieho, hvězdička za písničku Ordinary World, hvězdička za běžecký výkon Billieho, hvězdička za příjemnou atmosféru a hvězdičku pro mě, že jsem nespálila pop corn= 5 hvězdiček a 86 minut s Billiem ve Vašem obýváku. <3
Prisľúbená princezná (2016) (TV film)
Líbí, mně se líbí...tohle se mi ale nelíbí.
Fantom opery (2011) (divadelný záznam)
4 hvezdicky za kazdy gol Southamptonu do site Arsenalu. Je potreba rict, ze to mohlo byt i pet.
Green Day: Jaded in Chicago (1994) (koncert)
Tohle je proste paradni.
Top Gear: Indický speciál (2011) (relácia)
BOŽÍ.
Mimoni (2015)
BANANA
U6 - Úžasný svět vědy (2014) (relácia)
Kdyby byl každý jako pan továrník, svět by byl o tolik hezčím mistem k životu...
Tučniaky z Madagaskaru (2014)
všichni, kvůli kterým je tenhle film "modrý", by se měli stydět.