Obľúbené filmy (10)
Útek do divočiny (2007)
Ordinary World (2016)
Ruku na srdce...všichni jsme na to koukli kvůli Billiemu a Billieho tam bylo požehnaně. A teď tu druhou ruku na srdce...mám pro toho pána slabost. Hvězdička za obsazení Billieho, hvězdička za písničku Ordinary World, hvězdička za běžecký výkon Billieho, hvězdička za příjemnou atmosféru a hvězdičku pro mě, že jsem nespálila pop corn= 5 hvězdiček a 86 minut s Billiem ve Vašem obýváku. <3
Ja, zloduch (2010)
Diktátor (2012)
X-Men: Wolverine (2009)
Bedári (2012)
Ja, zloduch 2 (2013)
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Záskok (1997)
Tučniaky z Madagaskaru (2014)
všichni, kvůli kterým je tenhle film "modrý", by se měli stydět.