Posledné recenzie (59)
Prekliate dedičstvo (2018)
Přes velké očekávání přišlo spíše zklamání. Čekal jsem více tajemna, více rozplétání různých záhad, více šokujících scén a celkově více. Horor Děsivé dědictví pro mě nebylo hororem, ačkoliv nová vlna hororů je koncipována přesně takto. Snaha o umírněnost byla taková, že jsem nakonec i usínal. Nechci filmy hororového žánru házet do jednoho pytle, ale pokud se chce člověku u hororu spát, pak asi něco není v pořádku. Když koukám na horor, tak chci napětí, temnou atmosféru a možná i pocit strachu. (spoiler!!!) Hejbání skleničkama mě nechávalo chladným...
Zabitie posvätného jeleňa (2017)
Je to zatím druhý a mnohem komerčnější film, který jsem od Lanthimose viděl (první byly Alpy) a musím přiznat, že styl tohoto režiséra je velmi specifický a originální, což je dle mého názoru velice atraktivní. Námět je nápaditý a spolu s tajemnou atmosférou to celkem funguje. Rozhodně bych tento film doporučil lidem, kteří mají rádi absurdní drama a žánr psychologický. Nelze očekávat nějaký main stream a to navzdory obsazení. Naopak se jedná o stravitelnější festivalový snímek, který určitě stojí za zkoušku.
Mr. Turner (2014)
Styl Mika Leigh není příliš stejnorodý, což potvrzuje i tento film, do kterého obsadil svého dvorního herce Pettera Petigrewa z Harryho Pottera Timothy Spalla. Pokud nejste zrovna milovníkem umění, tak v tomto dlouhém eposu nenajdete přílišné zalíbení. Život pana Turnera je sice poměrně zajímavý a to zejména pro jeho náturu a proces tvorby jeho děl, ale osobně jsem toho názoru, že stopáž filmu mohla být kratší a i přes bravurní herecké výkony hlavní postavy jsem se mnohdy nudil. Zpracováním klasický životopisný film, nic nového...3/5