Recenzie (85)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
A mě se to líbilo . Vúbec to nebylo tak zlé , jak to tady popisují znalci filmú .
Vesmírní žraloci: Nenažraná strana Měsíce (2022)
Děs a hrúza v jednom
Mladá dáma (2024)
Neni nad komentáře člověka jménem Varbal
Miluje ma, nemiluje ma (2023)
Moc pěkné
Klinika zlomených srdcí (2024)
Super oddychovka
Bod obnovy (2023)
Veliká nuda a špatní herci
Bullet Train (2022)
NO , Já nemám rád "jakoby srandu" za každou cenu , hlavně když splachuje hajzl . Pro "znalce" určitě několika násobná onanie . Pro mě nic moc.....musím se poopravit . po druhém koukání jsem zjistil , že je to dobrý film , opravdu dobrý .
Andor - Kassa (2022) (epizóda)
Bída , bída ...o ničem , laciné a nezáživné
Denní směna (2022)
Ale proč né . Nečekal jsem nic moc a dostal jsem víc
Potulný samuraj Kenšin: Zrození (2012)
Ano . To je ONO . Nádherný samurajský film s vynikajícím Takeru Sato. Dal bych klidně o pár hvězdiček více .