Recenzie (1 592)
Lynč - Vítejte v Buchnově (2018) (epizóda)
Zatím slabé dvě * * . UVIDÍME co bude dál .
Modré diamanty (2018)
ŘÍKAL jsem si , tohle nebude špatné když tam hraje Keanu . No , úplně hrozné to nebylo . Takový , zčásti erotický film po sibiřsku . Pokud by film celkově probíhal jako ty erot. scénky , bylo by to dobré . Zápletka s diamanty nebyla nejhorší , ale ta závěrečná přestřelka to už nevytrhla .
Singularita (2017)
DOST HROZNÁ PŘEDSTAVA , že by vznikl nějaký citový vztah , či dokonce láska, mezi člověkem a strojem . FAKT HRŮŮŮZA !! Nemohu se však zbavit dojmu , že robotizace je na vzestupu a člověk HOMO STUPIDO na to dojede . A jěště na to bude pyšný . J. Wacker bude zřejmě nový objev , která tedˇ bude hrát určitý druh dívek , teda asi .Jo a také měla luk a šíp jako představitelka z Hunger Games . Opravdu ,, netradiční a zajímavý nápad ´´ . Fotˇák Polaroid fungoval jěště skoro po sto letech . TVL . Vypadá to , že kvalitní scifi filmy už byly asi natočeny a kvalitní scénaristé , asi , také už vymizeli . Tohle se nějak nepovedlo a doufám , že to byl pouze slabší scénaristický výplod z hlavy Roberta , jenž se mu nevydařil . No a soudě podle seskupení bojového ,, letectva ´´ , která má směr k Auroře , bude i dvojka . A až dojde k výstřelu z AURORY jako kdysi , nastane nová éra a lepší zítřek pro celý vesmír .
Pepík (2018)
TADY musím říci , že Suchánek mile překvapil .Kdyby scénář byl lépe napsán , mohlo to být menší překvapení roku . Špalková v poslední době dost hraje , i když jí to jde , bylo by fajn aby se moooc neokoukala . Rovněž Blažek . Role , dalo by se říci , ,,Suchošovi ,, sedla a konečně je vidět trochu více , než jen v Partičce . JO a mohli ty záběry , s tím dalekohledem , více rozšířit do více rodin a nějak to rozehrát , tak nějak , šířeji . I tak na české letošní filmy , ve své podstatě , dobré . JO , a hroch normálně chodí . A tak to má být .
Dáma a Král - Jak svět přichází o doktory (2018) (epizóda)
MYSLÍM , že tohle je , tedy ta další sada , tak nějak slepenec , jenž neuvidím asi , až dokonce , nebotˇ HÁDEK se objeví , možná až v posledním díle . A Donutil je fakticky nemastný , neslanýý !!!!! NECHÁPU PROČ TAM HRAJE , TEDA VLASTNĚ NEHRAJE . Tento díl sice nebyl nejhorší , ale žádný zázrak se nekoná . Teda alesponˇ pro mne .
Labyrint - Epizoda 1 (2018) (epizóda)
TAK ZATÍM slabý rozjezd . Čekal jsem nějak parádní úvod , ale nic se celkem nedělo . TAKHLE to bude až do konce ????? LANGOŠ fakt nevýrazný , dále znuděný a zbytečný DONUTIL , noví kolegové zatím bída a navrch tichý kluk ,, ADAM ,, . Tentokrát to zřejmě neuvidím celé .PROZATÍM dost slabéé .
Labyrint - Epizoda 2 (2018) (epizóda)
NEMLUVNÝ chlapec kreslí obrázky , všichni přemýšlí co to asi znamená . OD PŮVODNÍHO labyrintu je to slabý odvar !! Nemá to švih , akčnost , prostě grády . A ZNUDĚNÝ DONUTIL , který hraje na jedno brdo také v DÁMA A KRÁL , asi potřebuje nějakou korunu do důchodu . Tohle s původním Labyrintem NEMÁÁÁ už nic společného . JO a jěště je tam figurka s tou maskou co chodí do sklepení . To je až srandovní . PROSTĚ BÍÍÍDA PANE STRACH A PANE HUDSKÝ .
Dve nevesty a jedna svatba (2018)
ZDE Holubová , Klepl nějak moc nefungují . Nebýt v tom Anička Polívkovic , tak je to taková letní nenáročná slátanina . Předvídatelný konec tomu nasazuje korunu . A tudíž - opijeeem seee . Je to Brutus .
Dáma a Král - Ať žije král (2018) (epizóda)
ZDE ZCELA BEZ HÁDKA , opravdu slabý odvar předchozích dílů , tedy prvních dvou sérií , i když nechápu proč série . A ten MILAN to je fakt zoufalstvííí . Rádoby komická figura , která se zde vůbec nehodí . Takže stále slabé * * .
Dáma a Král - Král je mrtev (2018) (epizóda)
Bez Hádka toto další pokračování je to nastavená kaše . Zatím slabota . Bohužel .