Recenzie (4 199)
Anjelská tvár (2001)
Velmi výpravná a krásná romantická pohádka pro dospělé. Do dneška nechápu, co se na ní tolik nelíbí, když je v oběhu tolik sladkobolných sraček, které mají mnohem vyšší hodnocení. Jistě, je to sladké a unylé, drama nefunguje úplně jak by mělo, ale i tak se na to hezky koukalo. Za mne lehce nadhodnocených 80%.
Slnko, seno, erotika (1991)
pokus o převratový humor, který se bohužel nezdařil.
Slnko, seno a pár faciek (1989)
Skvěle obsazená, dnes už kultovní klasika, u které se směj dnes už kolikátá generace.
Slnko, seno, jahody (1983)
Dnes už klasika, která se nikdy nepřejí.
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Ne tak dobrá jako jednička. Nicméně pořád lepší průměr. Za mne 65%.
Najkrajšia hádanka (2008)
Velmi pěkná pohádka, dětem se moc líbila a mně také. Milá, úsměvná, přesně jako vždy od pana Trošky. Za mne 90%.
Doktor od jazera hrochov (2010)
Vtipná a nenáročná komedie, která sice není žádným kinematografickým skvostem, ale nenaštve, ani neurazí. Pár momentů vyloženě vtipných, pár méně, ale jako celek velmi dobré, zvláště díky hvězdnému obsazení. Holubová excelovala, speciálně za ni dávám o jednu hvězdu více, než by si film zasloužil. Za mne 75%.
Modrý kód (2017) (seriál)
Jako vždy, na primě je to samá sr..ka.
Profesionálny lovec (1996)
Fakt totální sračka, jedna hvězdičku dám za vcelku reálné souboje, dala bych dvě kdyby po ráně zůstali ležet. Jinak úplný propadák.
Fantomas (1964)
SKVĚLE OBSAZENÁ KOMEDIÁLNÍ KLASIKA FRANCOUZSKÉ KINEMATOGRAFIE. První díl se bral nejvážněji, další dva už výrazně odlehčené. Za mne 80%.