Recenzie (190)
Divoké historky (2014)
Neskutečnej film a Ti, kdož zde hovoří o blbosti, polibte si prdel, neb to na mě působí, jako Váš zvdížený prostředníček a co se stane, ukážete - li na někoho prostředníček? :D Bomba! Jenda historka lepší, než druhá ...
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
Horsi ctverka, ale vyborna oddechovka ... :-)
Spalovač mrtvol (1968)
Absolutní top a galakoncert jednoho muže klobouk dolů před tím, co jste tu zanechal ve filmové tvorbě Pane HRUŠÍNSKÝ! Můj neskonalý obdiv. ( absolutně nechápu hodnocení T2 )
Mission: Impossible 5 (2015)
Spicka, uzival jsem si to od zacatku ...!!! :-)
Papierové mestá (2015)
Oddechovka, na kterou vsak rychle zapomenete ... Kamosi jsou vsak moc vtipni ... :-)
Gejša (2005)
3 a 1/2 spise ke 4 ale dalo se vytezit vice
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Luxusni becko!!! Ja se bavil! Chces - li vysoce intelektualni zabavu, pak je toto snimek "zcela pro Tebe" 😃😎
Billy Elliot (2000)
Špička - vtipně smutné, smutně vtipné a výborný výkon Jamieho Bella! :-)
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Kam se nám poděl děj? Anastasia! Christiane! The END
Terminál (2004)
horší 4*