Obľúbené filmy (10)
Sedem (1995)
Forrest Gump (1994)
Sedem životov (2008)
Šťastie na dosah (2006)
Počiatok (2010)
Vtedy na Západe (1968)
Temný rytier (2008)
Veľká ryba (2003)
Jeden z nejlepších filmů, které jsem viděl, mrzí mě, že jsem na něj nešel už před deseti lety do kina, nicméně bych na to stejně nejspíš nebyl zralý ... NÁDHERA! Upřímně nechápu 3 hvězdičky některých uživatelů, ale od toho tu nejsme ... :-) Golfista mi promluvil trošku z duše, takový Burtonovský Forrest Gump ... I u mně mezi top 10 filmy!