Recenzie (5 590)
Sedmého dne večer (1974)
Ctvrtou hvezdu pridavam za pritomnost vsech tech peknejch holek, v cele s Hanou Packertovou. To byla pozitivni romanticka linka, mezi touhle slecnou a Cupakem. Jinak jde o klasickou soc. detektivku s kvalitnim obsazenim a celkem ocekavatelnym dejem.
Fantom Morrisvillu (1966)
Jsou tam docela vtipny veci, ale taky uplny minely. Ve finale prumer (i diky spickovemu obsazeni) a male plus za krasnou Kvetu. 3+
Konec cesty (1959)
Nadprumerna detektivka s vycnivajicim Ruzkem a vyborne ustrasenym Razem. Bek samozrejme jako kriminalista. Dale potesila ucast osvedcene dvojky Vranova-Klepacova. :-)
Kdo chytá štěstí za pačesy (1979) (TV film)
Spis nez komedie je to takove pitoreskni. Ale da se...
Hrdina má strach (1965)
Dietl, Filip ani Hrusinsky nezklamali. Nadprumerna usmevna zalezitost, tepajici problematiku byrokratismu...ke konci trosku natahovane, ale jinak ok. 3+
Kníže (1969) (TV film)
Ne moc dobre udelana studiova incenace. Jednu hvezdu navic pridavam za Vlastu F. Neni nutno videt.
Bílá spona (1960)
Vyborne natocena detektivka s tvrdakem Jandou, dobrakem Chladkem (vynikajici Randa), ff Horakovou (krasna Jarmila S.), atd. Rada znamych tvari i v dalsich rolich. Takova jeste stara skola. 4+
Smrt za oponou (1966)
Mimoradne nudna detektivka s Hornickem jako hlavnim vysetrovatelem. Na zacatku je alespon puvabna Kveta, ale pak uz tam zajimaveho neni opravdu nic.
Útěk (1981) (TV film)
Takhle si predstavuju divadelni hru provedenou v krajskem divadle. A jeste je to nejaky rakousky nebo nemecky...
Pokus o vraždu (1973)
Je to takova divna detektivka, nic extra zabavneho, ale natoceny je to pekne a zahrany taky. Prumer.