Recenzie (5 589)
Miesto hore (1959)
Za krasnou Simone pridavam hvezdu navic. Jinak by to byl, se obavam, podprumer.
Tajomná vražda na Manhattane (1993)
Diane je bezpochyby vynikajici herecka, a mozna prave proto jsem tu jeji postavu nesnasel celou dobu od zacatku az do konce. Az mi bylo Woodyho lito. Dale moc nerozumim te udajne inspiraci Nickem a Norou, protoze ja jedinou vidim v tom, ze ustredni dvojka je take muz a zena. P.S.: jinak, pokud se Vam styska po starem dobrem neurotikovi a jeho stiplavych intelektualnich vylevech, tak tady vse najdete. + Vyborna Anjelica H.
Špinavá dohoda (1948)
Slabsi ctyri. Melo to vse, co to melo mit (plus zajimavej voiceover od Claire), jen me nebavil ten princip dvou zenskejch a taky mi uplne nesedel hlavni hrdina (Dennis O'Keefe). Obrazky super.
Iná žena (1988)
Zahrany pekne, ale prislo mi to, ze Allen oprasil nejakou svou zapomenutou slohovku ze stredni, a natocil podle toho film. Bohuzel to neni zdaleka tak zabavne (a tim nemyslim komicke) jako vetsina jeho ostatnich kousku.
Zmluva s vrahom (1990)
Dost hezka Margi Clarke, kterou jsem vubec neznal.
Pád (2013) (seriál)
Prvni serie - je soucasny kvalitativni prumer britske serialove produkce. Je to udelane zvlastne a zajimave (tempo, temer absence hudby, vykresleni postav, kamera, atd), ale kdyby tam nebyla bozska GA, nevim nevim.... Cele mi to pripada jak Scully na odpocinku (Mulder se zrejme ozenil a odstehoval, nebo ho unesli mimozemstani), ktera se vraci zpet ke svym forenznim pocatkum... :-) Ale slusi ji to, urcite natocila i vetsi pitomosti, takze nakonec mirny nadprumer. 3+
Stalo se jedné noci (1934)
Tomu nic nechybi. Krasne natocena cervena knihovna s prichuti komedie (nebo spis dobre nalady).
Žiješ jenom jednou (1937)
Celkem bezutesna podivana, a co ten zaver...? "The gates are open!" P.S.: Muj prvni zazitek se Sylvii. Zajimava slecna...
The Night Walker (1964)
Jak umela Barbara porad jeste pekne hororove zarvat... :-) Ale vazne, film je to peknej, spis drama nez horor. A Barbara je tady opet skvela, jako vzdy. Oproti tomu Taylor takovej bezbarvej, skoda (i kdyz vzhledem k okolnostem muzem bejt radi, ze je vidime spolecne...). Celkove je to zabava vic nez prumerna, s nadechem stare skoly a zaroven trosku svihleho experimentu. Kazdopadne zajimave...
Union Station (1950)
Nenasel jsem zadny duvod, proc neudelit 4 hvezdy. :-) A stvalo mne, jak zachazeli s tou Allene Roberts, tak jsem byl rad, ze to Holden ("...a nerikej mi Willy") nakonec vyresil. :-)