Recenzie (5 602)
Einsteinova velká myšlenka (2005) (TV film)
Hodnotim spis umelecky dojem, o fyzice se mnoho noveho nedozvite, pouze takovy vseobecny prehled na urovni lepsi ZS. .-) P.S.: A bylo mi lito Milevy Marić, ...byl to had, ten Einstein...
Krepkij orešek (1967)
Vubec nechapu, proc jsem tento zabavny film, kde opet zari ma oblibena Надежда Румянцева, neohodnotil...pritom jsem ho videl uz pred casem, hmmm. Ze by dosud nebyl na csfd, nebo komentar zmizel??? Takze doporuceni pro vsechny odvazne divaky....
Cooganov trik (1968)
Dalsi z bozich Clintovych kovboju... :-) Parada. 4+
Zviera (1977)
Drive mi to pripadalo nejak zabavnejsi...myslim, ze i Belmondo natocil vtipnejsi kousky. Nevim, je to subjektivni... :-)
Vlažná voda pod červeným mostem (2001)
Nejvic me pobavila navsteva neutrinoveho detektoru, a pak ta duha na konci... :-)
Stříbrná pila (1978) (seriál)
Kaoukal jsem predevsim kvuli Karoline S. (ze studijnich duvodu), ale neurazilo me to. Je to takova klasicka rane-osmdesatkova prumerna televizni serialova zabava... Potesila tez ucast dalsi me oblibenkyne Jaroslavy O.
Jaskyňa žltého psa (2005)
Jestli takovahle zeme existuje nebo ne, nebo zda se tam opravdu zije tak jak je nam prezentovano nevim, a nikdy se to nedozvim... Ale podivana je to mimoradne povznasejici. A pribeh o zlutem psu, jak je prevypraven v jedne ze scen tohoto filmu, to je ryzi lidova nadhera... :-)
Mondo Trasho (1969)
Rika se, ze clovek by mel videt ledasco, tak tady jedno ukazkove mate... Hodnoceni muzete dat vlastne jakekoliv, je to jedno. :-)
Krutá pravda (2007)
Pristupne natoceny, civilni a uveritelny pribeh, s neprilis sympatickym Cusackem.
Cherry 2000 (1987)
Prebarvena zbesilost z osmdesatek... vydrzel jsem pouze s pretacenim...s Mad Maxem bych to moc nesrovnaval,aby nekdo nebyl pripadne hluboce zklaman...