Recenzie (5 612)
Hovory s TGM (2018)
Tak nevim, kdyz koukam kolem, prijde mi, ze jsem asi koukal na jiny film. Pro me zbytecne a nudne. Mozna jako audio povidka na sobotni odpoledne do rozhlasu, ale takhle nevim...me to nebavilo.
Krvná pomsta (2002)
Vrah se sam prizna, jinak dobry... :)))
Rodina Addamsovcov 2 (1993)
Az na spatny dabing (kvuli diteti, jinak vzdy koukam v originale) je to pohoda. :) Misty i legracni. A hlavne super Joan Cusack, kvuli ktere jsem na to vlastne koukal... :)))
Ja, legenda (2007)
Vcelku prumernej zombie film. Na ukraceni dlouhe chvile ok.
Mníška (2018)
Takove temer televizni becko, roztomile svou primocarosti. Nejvtipnejsi na tom vsem ale byla skutecnost, ze Taissa Farmiga (kterou jsem doted neznal) vypada uplne presne jako moje kamaradka Veronika, se kterou se sejdem na moji oblibene zahradce tak jednou rocne u piva. :)))
Green Book (2018)
Primo komedie to neni, rekl bych, ale je to moc prijemny a sympaticky filmek. Pro klidnejsi vecery lze doporucit. :)
Slušní chlapci (2019)
V pohode odkoukano, povbavilo. 5-
Staříci (2019)
Nezlobte se, ale me to vubec neoslovilo.
Vlastníci (2019)
Ceska komedialni tvorba poslednich let je katastrofa. Tahle konverzacka v jedne mistnosti je prece jen o vlasek lepsi nez ostatni, ktere jsem zatim mel odvahu spatrit... 3- P.S: Proc tam byla ta japonka???
Le Mans '66 (2019)
Tohle neni uplne film o autech a zavodeni (jako treba ten se Stevem), ale takovy oslavny zivotopisny americky bijak. Proto asi hodnotim trosku mene, nez bych mel... Film pro celou rodinu. :) 3+