Recenzie (5 613)
Zlo pod slnkom (1982)
Videno vicekrat, vzdy potesilo. A navic je tam Diana... :)))
Poslední hvězdný bojovník (1984)
Tohle jsou takovy ty pohodovy osmdesatkovy scifi pro mladez. Trochu legrace, trochu efekty, trochu poselstvi... Tohle nikdy neurazi. :)))
Velký autobus (1976)
Sedmdestkova ztrestenost, tak jak ma byt.
Chlapec a jeho pes (1975)
Podivnej film...podivnej. Napul sranda, napul ne. Mladickej Don J. Mluvici pes v pohode. Proc ne, kdyz necekate nic svetoborneho. :)
Večer za 22.000 (1982) (TV film)
Celou dobu jsem cekal co z toho bude a ono nakonec nic. Tak skoda. :)))
Báječní milenci potřebují čas (1978) (TV film)
Me tvorba tohoto typu vzdycky pripomina ty svazaky, jak chteli ukazovat to sprvne chovani atd. Je to takovy malo uveritelny a prilis mentorsky. Ale jsou tam nase mlade socialisticke hvezdy, takze jako takova sentimentalni hodinka dobry... 3-
Pohled do nekonečna (1983) (TV film)
Mam docela rad Jirouskovou, tak jsem jeji ucast kvitoval s povdekem. Hlavni postava (jakoze rozumneho dedecka) byla chovanim spatna a hloupa. Zbytek stal taky za prd, takze odkoukano a dost. :)
Černobyl (2019) (seriál)
Skvele udelany serial, misty je to vyrazem trochu vic americke nez sovetske a misty se to nevyhne ani "povinnym" soucasnym serialovym klise. Ale i tak vysokansky nadprumer. Obzvlast pro nas, kteri tu dobu pamatujeme.
Kukačky (2021) (seriál)
Serial o vymene deti. Prvni dva dily bezva. Zaverecne rozuzleni celkem ok, aneb "vrah je zahradnik". Mezitim 9 dilu vaty... Obvykla soucasna televizni kvalita. 3-
Pátranie (2018)
Zajimave natoceno (vse skrze soc site nebo kamery), ale ke konci jsem stejne usnul. :)