Recenzie (5 634)
Muž na úteku (1987)
Osmdesatkova parada. :) 4+
John Wick 2 (2017)
Prumerna akcni podivana soucasneho strihu. Chvilema to vypada jako videohra. P.S.: ale uznavam, ze ja asi cilova skupina nejsem. ;)
Il plenilunio delle vergini (1973)
V obsahu profilu filmu je vse. :) Odpocinkova "hororova" podivana ve stylu italskych rannych sedmdesatek. Puvabna Rosalba Neri v hlavni roli.
Koncert hrôzy (1990)
Film urceny spise milovnikum italske beckove sceny 70. a 80. let. Je to vlastne takova pocta Fulcimu. Pro bezneho divaka zbytecne.
Šesť výstrelov (2012)
Becka nemusi byt za kazdou cenu uveritelna. Zaroven jsou vetsinou plna ruznych klise, at uz v dialozich nebo v pribehu. Nejinak je tomu i zde, v teto variaci na 96 hodin. :)))
Na hrane temnoty (2010)
Celkem dobre natocena krimoska s drsnakem Melem. Oddychova vec.
Nebezpečný cieľ (2008)
Muj nazor jiz plne vystihl kolega "Cervenak" ve svem komentari...
Poslední kondor (1987)
Srandovne preakcnely becko, takhle se to proste v osmdesatkach delalo. :)
Vzpoura strojů (2009)
Me proste vadi ty umelohmotne dialogy...scifi becko do videopujcoven.
Kolonie (2013)
Spise tv beckova akcni podivana se spoustou modre barvy a digitalnich triku. Neurazi, ale zadne extradilo to neni. Na ukraceni dlouhe chvile celkem ok. 2+