Recenzie (5 588)
Čierny pes (1998)
Pitomoucke becko s televiznim vizualem, ve stylu Chucka Norrise. Peknej byl akorat ten Peterbilt 379 a ten pes. :)
Teória tigra (2016)
Uz uvodni "prevzata" hudba (zkuste si do ni zazpivat Kdyz slunce zapada z Prazske petky)...mi melo napovedet, ze pujde o kopirku. Asi po ctvrtine filmu mi doslo, ze jde opravdu o "remake" filmu Co je vam doktore, a to misty doslovny... Jenze divny a nevtipny, mozna uz jen proto, ze humor je zde postaven pouze na submisivite muzu a dominanci zen. Nezasmal jsem se ani jednou.
Cigán (1975)
K tomuhle filmu me prilakala ta Kawa, co na ni jezdil Delon. Bezna. ne moc zabavna krimoska s Delonem, kterej nosi knira a dela ze je cikan...no nevim. Zapomenutelne. :) 3-
Portnoy's Complaint (1972)
Rothova knizka je uplne bezvadna. Film bohuzel moc ne. Sice je sedmdesatkove pestrobarevny, coz je fajn, ale nezaujme. Coz je u Lehmana zvlastni...asi by se toho musel ujmout Allen, pak by to bylo mozna lepsi. Cili moje doporuceni zni - uzijte si knizku... Potesila ucast Lee Grant. 3-
Příchozí z temnot (1921)
Prestoze Anny Ondra s Lamacem jsou moji velci oblibeci, u tohoto dilka jsem se nejak extra nepobavil. Treba priste, zatim prumer.
Murders in the Zoo (1933)
Diky zviratkum to zvysuju na 3- ...ale o zadny zazrak nejde. Film, ktery se jakoby nemuze rozhodnout, zda bude komedii nebo hororem/krimoskou. :)
L'etrusco uccide ancora (1972)
Ja myslim, ze jde o klasickou rane sedmdesatkovou italskou podivanou, mix hororu a gialla. Myslim tez, ze je tam vse jak se patri, a v zadnem pripade nejde o zklamani. Pokud vite co hledate, samozrejme. Ciste giallo to neni. Potesila opet ucast nadhernych zen, jako je treba Daniela Surina. :) 4-
Četvjortaja planěta (1995)
Podivna sci-fi...halucinogenni zazitek. Na me prilis "silene".
Prokop Diviš (1977) (TV film)
Nedbal jako akci duchovni-vedec....mno. :) P.S.: Potesi puvab Zdeny Herfortove v roli Marie Terezie.
Klec (1973) (TV film)
Cernobily televizni kousek s Triskou, vedcem - stouralem. Neni to spatne, jen trosku schematicke... Ucasti potesily me oblibenkyne Wilhelmova a Herfortova. :) 3+