Recenzie (16)
Ostreľovač. Biely havran (2022)
4.5*
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Iba za soundtrack.
Zázraky z neba (2016)
Veľmi pekný príbeh, ktorý sa dotkne aj toho najzaritejsieho ateistu.
Piráti Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Milé prekvapenie. Sobotná oddychovka s happy-emočným-endom.
Dnes som blondínka (2013)
Drama ano, ale komedia okolo ani nesla. Inak pekne spracovane s citlivou hudbou.
Nezastaviteľný (2013)
Rodinna dedinska komedia bez kusku fantazie. Neodporucam ani na doobedne sobotne kukanie. Jediny svetly moment je bitka na pumpe.
Dovolenka za trest (2014)
Perfektna pohodova rodinna komedia. Davno som sa tak dobre nenasmial. Urcite nebudete lutovat.
Vertical Limit (2000)
Bombová akcia plna vtipu a adrenalínu. Vynikajúci režisér a super scenár. Klobúk dole. Ja som dostal od filmu presne co som chcel a videl som ho asi 13x a ludne si ho kunem znovu. Krásny film, fakt odporucam.
James Bond: Skyfall (2012)
Pre mňa katstrofa velké sklamanie , najlepsia časť:Casino Royal a odvtedy sa Bond zasekol, nesmeruje správnym smerom. V kine by som sa na tom unudil, zbytcne dlhé, postavy podla sablony ziadna zapletka poriadna, nezmyselne postupnosti / diere v metre a vlak do nej padne pri Bonodvy/ sila fakt , myslim si ze tato cast nenaplnila ocakavania pre ludi ktorí maju radi poriadnu akciu s dobrou zapletkou. žiadny prínos niecoho noveho co by som uz niekedy videl a par štekov na oživenie to nezachrani. Skoda tesil som sa na to riadne....
Madagaskar 3 (2012)
Zbesilí útok na Vašu bránicu sa môže začať. Jednoznačne jeden z naj animákov aký som kedy videl. Cirkus ako má byť. Hudobno vizuálne umelecké dielo poprepletané bláznivými gagmi a nemilosrdnými grimasami , ktoré Vám vyrazia dych. Super film na vyčistenie hlavy pre všetky vekové kategórie. Už teraz sa teším ako si ho pozriem 2hý krát.