Recenzie (304)
Vyklepaný Gary (2009)
Sean je veľmi nádejný herec a patrí medzi mojich favoritov, ale s hrdosťou deklarujem, že toto je jeho najhorší film, v ktorom účinkoval. Absolútne trápne. 1* za prekrútenú hlášku toho Aziata.
LAPD: Oddelenie vrážd (2012) (seriál)
Týchto pánov by mali preveliť do Kobry 11.
Telefónna búdka (2002)
Skvele psychologický film s dobrým námetom, ale musím strhnúť bod za predvídateľnosť.
Kanibali (1980)
Hnusné a amatérske, že sa to nedalo ani pozerať.
Niet čo stratiť (1997)
I am the Scatman! :D
Nočné rande (2010)
Videl som jednu scénu a stačilo mi.
V moci diabla (2005)
Koncept je veľmi brilantne spracovaný, ale je strašne ponaťahovaný, ani jedna desivá snímka, čo by mi utkvela v pamäti nie je, preto to ani nie je na plný počet. Chválim ale výkon áčkových postáv a Jennifer Carpenter v role démona. Ak sa rozhodujete medzi týmto novodobým exorcistom a tým oldschoolovým, rozhodne voľte možnosť B.
Uncharted (2009)
Hrozne ma pohoršil ten názov, pohoršil ma scenár, pohoršili ma postavy, pohoršil ma celý film, amen.
Sám v temnote (2005)
5 minút skipovania a dosť.
Dom mŕtvych (2003)
Bezduchý scenár, plastoví zombie a mimochodom, ešte aj plávajúci?