Recenzie (304)
Útok na Biely dom (2013)
Okamžite aplikujte tento skvelo zbesilý a vtipný filmík. " Stop hurting my White House " :D
Pomsta znásilnenej (2010)
Veľmi mrazivý začiatok, až vám bude tuhnúť krv a vo vašej hlave sa budú šľahať drvivé myšlienky. Nebyť toho rýchleho spádu, mohol to byť jeden z najlepších hororov v rebríčku a takto je to len lepší horor, ktorý by si mal každý pozrieť a zamyslieť sa.
30 dní dlhá noc (2007)
Je to brilantne napínavé, ale niečo podobné tu už bolo. Každopádne skvelo zahrané a určite sa oplatí vidieť.
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Pre mňa asi najlepšia komédia od Sandlera. Ústredná postava je fakt mimoriadne komická a drsná, až to pichá pri srdci.
Môj otec je šialenec (2012)
Neviem, ale mám pocit, že sa zo Sandlera kľuje stále blbšia a blbšia postava so zle odhadnutou megadávkou humoru. Navyše, český dabing je hrozný, postavy sa chovajú ako nevyvinutí neandertálci v takmer všetkých situáciách a dej dosť slabý. Taký slabší priemer, i keď mám Sandlera ako herca celkom rád. 2* za Vanillu Ice a scénky s fľašou.
Zlo (2012)
Nejaké diery v logike by sa našli, ale na to, že to natočili Slováci je to v celku slušný horor. Ďakujem za sviežu atmosféru.
Záhada Blair Witch (1999)
Kde bolo tam bolo, partia študentov sa vybrali do lesa natočiť dokument, v ktorom začnú vystupovať ako hysterické detičky, čo nevedia nájsť cestu domov. Nie sú sami, ich osud je v rukách niekoho alebo niečoho desivého. Najdesivejšie však bolo na tom to, že nič desivého sa nestalo. Film podráža aj opitá kamera, čo letí zo strany na stranu a (žiadny) zážitok sa tak kazí o to viac. Ak chcete ísť filmovou prechádzkou lesom, radšej choďte v noci sám po lese a budete mať intenzívnejší a menej sklamaniahodný zážitok. 1* za snahu navodiť atmosféru.
Kick-Ass (2010)
Tak to bol rozhodne nárez! Kto má rád komiksovky ako napríklad Spiderman, okamžitá voľba bez váhania. Husté gore efekty, nezrelá, útla vrahyňa, návrat Batmana v podaní Cagea a sled obyčajného teenagera, z ktorého sa stane skutočný hrdina, sú veci, ktorý dvíhajú toto movie do rebríčka top filmov. Zamrzí len, že potenciál " kick-assa " nebol naplno využitý, keďže sa jedná o hlavného hrdinu. 95%
Majster premeny (2002)
Zrejme prvý film, čo som nedopozeral do konca. Udávať dôvod netreba.
Upírske denníky (2009) (seriál)
Not my cup of tea, as I am not obsessed teenage girl.