Recenzie (304)
Transylmánia (2009)
Zo začiaku fakt dobre rozpovedaný dej, neskôr nuda, nuda a nuda a jednoducho slabé gore scény, výkony postáv i vtipy. Nečudo, že som pri tom zaspal, aj keď som sa silou mocou snažil dokukať to do konca. 1 bod za sexi kočky.
Rodina na úteku (2012)
Super film, mierne mi vadila tá kamera pri záverečnej akcii vo vnútri :D
Pojďte si hrát (2012)
Úplný shit, žiadny potenciál, kúsok viditeľnej snahy ani nič, čo by ma pútalo. Najviac tu škrípe debilita mexických policajtov a ten nerealizmus. Dieťa dokáže narábať so zbraňou a ešte k tomu strieľať? dosť smiešne, nemyslíte? Jeden bod dávam za atmosféru a tú akciu na záver, pardon malú bezradnú akciu. Už by som si to nikdy viac nepozrel ani za milión amerických dolárov.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Z tej scény ku koncu, kde sa objavia všetky akčné filmové hviezdy má u mňa režisér jedno veľké plus, v preklade 5*.
Prom Night (2008)
Slabý odvar iných hororov ako halloween a podobne. Vrah sa správa zmätene akoby nevedel, aká je jeho rola.
Kajínek (2010)
Odpad. Miesto toho filmu si radšej urobte domáce úlohy, pri ktorých sa ne/budete nudiť.
Monk (2002) (seriál)
Milujem to sofistifikované rozuzlenie prípadu a Monk je ako herec skvelý, vtipný, zatrpknutý.
Odložený prípad (2003) (seriál)
Skvelý seriál a hlavne zaujímavý, v ktorom detektívi riešia prípady spred niekoľkých rokov, takže majú plné ruky práce a scény zobrazenia dávnej minulosti sú božské a geniálne.
Alf (1986) (seriál)
Ááá, vyhláste evakuáciu pred týmto monštrom, čo sa snaží byť vtipný, ale nedarí sa mu. Občas sa dá na neho a jeho rodinu pozrieť, ale len občas.
Kid (2010)
Strašne silný príbeh o chlapcovi, ktorý sa stále snažil o lepší život. Osud mu len prial to zlé, až kým sa jedného dňa..... Odporúčam aj skvele napísanú knihu v anglickej verzii.