Recenzie (54)
The Twin (2022)
Je to duchařina? Démon? Kult? Hra s myslí? Film si dobře zahrává s dějem a finálním rozuzlením. Je to dost předvídatelné, takže hvězdičku dolů. Ale zařadila bych to jako jeden z těch koukatelných hororů.
Love, Death & Robots - Jibaro (2022) (epizóda)
Za mě nejlepší díl série. Práce s kamerou zajímavá, animace úžasná, příběh zpracován skvěle.
Love, Death & Robots - V klenutých sálech pohřbený (2022) (epizóda)
Mělo to podobný vibe jako The Dark Pictures Anthology: House of Ashes a za mě super atmosféra.
Rozhodnutí nebo život (2022)
Od filmu jsem očekávala hodně, ale přišlo akorát tak velké zklamání. Čím déle film trval, tím menší smysl dával a ta nuda byla neuvěřitelná. Takže "Same time again tomorrow for more terror" bylo spíše utrpení pro mě jakožto diváka.
Dívka ve sklepě (2021) (TV film)
Na to se nedalo dívat. IQ všech "hledajících" dalo dohromady tak 50 IQ.
Death Note (2017)
Četla jsem mangu, viděla jsem anime, viděla jsem japonskou adaptaci a musím říct, že tohle je prostě špatně. Úplně špatně pojatý příběh, špatný vývoj postav, špatné mezilidské vztahy a mohla bych pokračovat.
Nepričetná (2018)
Film byl napínavý a začal fakt dobře, ale konec nesmyslný a nedokončený.
Slender Man (2018)
Film začal slibně, ale bylo to nesmyslnější čím víc film postupoval. Nejvíc to zabil asi fakt, že Slender Man používá kameru na telefonu.
Som sexi (2018)
Dost mi lezla na nervy půlku filmu, přehnané sebevědomí, nesnesitelná. Asi sem kazič komedií. Ale líbil se mi aspoň konec a pointa. Je to k zamyšlení a spoustu lidí přesně tohle potřebuje slyšet.
Dr. Dolittle (1998)
Proč z lidí dělají debily? Nelíbí se mi, jak celkově díly tohohle filmu dělají z chování ke zvířatům, že je v pořádku. Tygr, co je rád v cirkuse? A to od kdy prosím? Od té doby, co je převážejí v malých prostorách? Nebo, že ta zvířata jsou nadrogovaná a týraná. Tenhle film je kravina.