Recenzie (68)
Chuck (2007) (seriál)
Kvalitativně naprosto jednoznačně roste. Trochu nereálné místy, ale jinak perfektní.
Moja tučná grécka svadba (2002)
O čem vlastně ten film byl?
Persepolis (2007)
Velice zajímavý film, který by si ode mě jistě zasloužil 5*, nebýt však těch zhruba 10-15 minut před koncem - mírně protáhlá sekce, která mi trochu zkazila film. Navíc jsem postrádal trochu lepší hudby, chtělo by to Tiersena na takovýto filmový skvost.
Klamár, klamár (1997)
Další z řady 3.5*. Na hereckou magii Jima Carreyho je radost pohledět. Kéž by každý herec měl tolik energie a chuti do hraní. Škoda, že toto divadlo trvá jen slabých 86 minut. Jinak skvělá domácí komedie s nepříliš mnoho zvraty.
P.S.: Milujem ťa (2007)
Čekal jsem od toho trochu víc. Takový normální průběh a normální konec. Co se mi líbilo, byly herecké výkony a neotřelý nápad.
Precitnutie v Garden State (2004)
Zvláštní dílo, kde se Zach Braff obouvá do podobné role jako Clint Eastwood s Million Dollar Baby. Narozdíl od něj však film není tak dotažen. Je to kompilace střihů, které sice dávají najevo nějaké emoce, ale dalo se z toho vydolovat víc. Sice Braff získal Emmy za výběr hudby, ale filmu citelně chybí originální hudba (score). Škoda. I tak 4*.
Václav (2007)
Na české poměry velice kvalitní podívaná, bohužel trochu protáhlá. Musím zvlášť pochválit pana Muchowa za hudební doprovod.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Neuvěřitelně skvělá kombinace úžasného humoru a emocí. Zatímco první 3 série se budete popadat za břicho u každého dílu, kolem 4. série začíná ten pravý děj, který si zaslouží jedině plný počet.
Americký gangster (2007)
Neuvěřitelně protáhlý film pojednávající téměř o ničem. Když se schylovalo k akci, tak se nic nedělo. Hudba bohužel celkem nevýrazná, škoda, úvodní melodie je moc pěkná. 3.5*
Mestečko Heuréka (2006) (seriál)
Velice příjemný seriál pro volný čas, bohužel není mysteriózní a dramatický dost, aby se zařadil do "vyšší ligy". Proto dávám oddychové 4*.