Recenzie (1 555)
Rozprávky H. Ch. Andersena: Galoše šťastia (2018) (TV film)
Pro mě jedna z méně podařených pohádek, hlavně kvůli nesympatickému hlavnímu hrdinovi.
Nočný únos (2011)
Film není příliš originální, ovšem Maria Bello hraje docela uvěřitelně a její interakce s únoscem je celkem zajímavá, takže není úplně jasné, jak se to vyvine. Bohužel od scény s hořícím vozem už je to jasné.
Červená Čiapočka (2011)
Twilight v jiné verzi - pro stejnou cílovou skupinu.
Dalskabáty, hříšná ves aneb Zapomenutý čert (1976) (TV film)
Televizní zpracování divadelní hry se všemi jeho plusy a zápory. + Výborné herecké obsazení.
Florenc 13,30 (1957)
Už jenom herecké obsazení v autobusu stálo za to. Jinak je to pochopitelně těžce poplatné době vzniku.
Piadinôžka (2018)
Za mě sympatický animák s vesničkou Yetiů. Vše ostatní už jste mohli vidět jinde.
Farba víťazstva (2016)
Celkem věrně natočený životopisný film.
Turbo Kid (2015)
Vzpomněl jsem si na mládí a takhle by to vypadalo, kdyby Peter Jackson natočil Mad Maxe :)
Královský slib (2001)
Prezentovat tuto romantiku jako pohádku je celkem odvážné tvrzení, herecké obsazení mi rovněž nepřišlo zvlášť šťastné.
Konec léta (1967) (TV film)
Neuvěřitelná atmosféra, takové filmy se již dnes netočí.