Recenzie (1 555)
Strážca nebeskej brány (2006)
Celkem solidné fantasy, ve zkratce takový ruský Barbar Conan s podobným vizuálem, slušnou výpravou.
Posledný bohatier (2017)
Zajímavá fantasy, ve které se prolíná současnot a tradiční svět rukých pohádek se všemi bohatýry, Babou Jagou , Kostějem...Kdo v dětství četl Krásu nesmírnou, tady bude jako doma....Hlavní hrdiba je ovšem dost nesympatický hajzlík, který nemá kouska cti v těle (tedy aspoň v první půlce), naštěstí jsou tu dvě ruské krasavice, které pro mě film zachraňují. Velice se těším na další dvě pokračování.
Interstellar (2014)
Inspirace Kubrickem bohužel ve filmu problikává z každého záběru. Co mi vadilo, byl neustálý střih Země - vesmír. Hudba je fantastická, k hereckému obsazení nemám výhrady.
Stážista (2015)
Film stojí jednoznašně na Robertu De Nirovi, který bohužel všechny ostatní strčí do kapsy. Nechápu, jak si mohla Hathaway vzít takového nesympatického chlapa.
Kung-fu Panda (2011) (seriál)
seriál pro děti, animace bohužel horší než ve filmech, úroveň jednotlivých dílů je dost nevyrovnaná.
Tučniaky z Madagaskaru (2008) (seriál)
Seriál pro děti se všemi plusy a mínusy, animace bohužel horší než v Madagaskaru, úroveň epizod je dost nevyrovnaná.
Naľavo od výťahu (1988)
Nadprůměrné zpracování divadelní hry, dvě půvabné Francouzky a Pierre Richard. V okamžiku, kdy Richardovi u dveří zazvoní E. Béart v noční košilce a on ji přeze všechno pustí k sobě do bytu, je Vám jasné, že si zadělal na průšvih...
Bar u Josefa (2019)
Na Noe uváděn jako Bar u Josefa.
Frankenweenie: Domáci maznáčik (2012)
Vizuálně působivé, jako největší problém vidím to, že Burton vykrádá sám sebe - pro mě jde spíše o pokračování Noční můry.
Warcraft: Prvý stret (2016)
Vizuálně působivé. Bez znalosti předlohy a pravidel bohužel jenom průměrné.