Recenzie (1 565)
Meč a čaroděj (1982)
V tv uváděn pod názvem Meč a čaroděj.
Moje súkromné Idaho (1991)
Patrně dobrý film, ale šel mimo mě.
Moje meno je Nikto (1973)
Pro mě zklamání. Na T.Hilla málo akční a humorné, na Leoneho příliš "rychlé."
May (2002)
Angela Bettis hraje výborně. Ve filmu se střídají skvělé scény s hroznými.
Maverick (1994)
Původně: Nehrát ve filmu Gibson a Fosterová, minimálně hvězdička dolů. Nově: Po opakovaném shlédnutí se mi to líbí čím dál víc jako parodie.
Matrix (1999)
Po vizuální stránce skvělé, speciální efekty jsou vynikající.
Matilda (1996)
Rodinná fantastická komedie, která je bohužel tak předvídatelná, jak to jen jde.
Master & Commander: Odvrátená strana sveta (2003)
Výborný film stojící jednoznačně na výkonu R.Crowea. Jeho posedlost dostat za každou cenu nepřítele mu věříte od začátku až do samotného konce.
Maska smrti (1988)
V tv uváděn pod názvem Maska smrti. Velice slabý a předvídatelný příběh, špatné efekty.
Maska červenej smrti (1964)
Jeden z lepších Cormanových horrorů na motivy E. A. Poea. Vizuálně zajímavě natočené.